Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Sklep internetowy jest przedmiotem działalności firmy MPrestige,
właściciel Patryk Makurat, NIP: 6192044722 , REGON: 380532662 ,
z siedzibą w miejscowości 63-604 Słupia pod Kępnem, ul. Słoneczna 58
2. Firma MPrestige wystawia dowód zakupu.
3. Produkty prezentowane w Sklepie są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
W wypadku produktu nie będącego fabrycznie nowym stosowna informacja umieszczona zostanie w opisie produktu.
4. Do każdego sprzedanego towaru wystawiany jest dowód zakupu, doręczany Kupującemu wraz z zakupionym towarem.
5. Określenia Sprzedający i Sklep w regulaminie mogą być używane zamiennie.
6. Wszystkie ceny w sklepie podane są w koronach szwedzkich i zawierają podatek VAT.
7. Podane ceny zawierają koszt dostawy na adres zamawiającego podany w zamówieniu
tylko w przypadku gdy adres mieści się w południowej części Szwecji, koszt transportu poza
wyznaczonym regionem kraju ustalamy indywidualnie.
8.Producent zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian konstrukcyjnych w oferowanych modelach mebli,
nie zmieniając ich ogólnego charakteru.
9. Dekoracje nie są wliczone w cenę mebli.
10. Nie gwarantujemy, że zdjęcia odzwierciedlają dokładny wygląd produktów.
W zależności od wyświetlacza i rozdzielczości może wystąpić pewna różnica kolorów.

 

DOSTAWA

1. Dostawy wynoszą zwykle około 5-21 dni roboczych, o ile nie podano inaczej na temat konkretnego przedmiotu.
Zamówienia mają około 5-28 dni czasu dostawy, w zależności od zamówionego towaru.
2. Gdy z jakiegokolwiek powodu, nie jesteśmy w stanie dostarczyć przedmiotu w regularnym czasie dostawy,
powiadomimy Cię tak szybko, jak to możliwe. Zawsze masz prawo do anulowania zakupu bez dodatkowych kosztów w przypadku
jakichkolwiek opóźnień w czasie dostawy.
3. Nie gwarantujemy jednak, że towar dotrze na miejsce w określonym czasie dostawy, ponieważ mogą wystąpić nieprzewidziane opóźnienia.

 

TRANSPORT

1. Zawsze pakujemy wszystkie towary i nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane przez transport.
2. Ty jako kupujący jesteś zobowiązany do sprawdzenia przesyłki podczas pobierania, aby sprawdzić,
czy nie ma uszkodzeń paczki lub jeśli czegoś brakuje.
3. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, jesteś zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia szkody.
4. Podejrzewając uszkodzenie produktu, opakowanie należy otworzyć u dostawcy.
5. Jeżeli towary zostały uszkodzone podczas transportu, należy natychmiast sfotografować uszkodzonych towarów
i przypadku uszkodzenia nam skontaktowanie się z nami.
6. Po otrzymaniu raportu reklamacyjnego z opisem uszkodzenia, fotografia i informacje kontaktowe, możemy dokonać oceny.

 

PŁATNOŚĆ

1. Natychmiastowa płatność PayU
2. Raty PayU
3. Przelew na nr konta 02 1020 2241 0000 2502 0051 8373
3. Gotówka przy odbiorze.

 

REKLAMACJE

1. Sprawdzamy wszystkie elementy zanim je wyślemy, lecz z przyczyn niezależnych od nas gdy towar zostanie doręczony uszkodzony, niekompletny bądź otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem prosimy o natychmiastowy kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji
2. Zamienimy niewłaściwy produkt bez żadnych kosztów tak szybko jak to możliwe.
3. Zawsze skontaktuj się z nami jeśli chcesz zwrócić produkt!